Схема підключення Двох електрокомплектів
на один велосипед

Багато велосипедистів турбують питання - який електровелосипед придбати або ж який електрокомплект встановити, чи вистачить потужності, чи зможу я їхати вгору без педалей, ставити переднє мотор-колесо чи заднє і т.д. ?

Одним з вирішень таких питань може бути встановлення одразу двох
електрокомплектів на один велосипед по такій схемі:




Все дуже просто - давайте розберемо схему підключення по кроках.

Крок 1:

Щоб правильно підключити ручку газу - потрібно знайти на контролері1 та контролері2 штекери з двома червоними дротами та запаралелити їх. На мал.2 вони показані синіми стрілочками.
Це дроти включення та виключення ручки газу.
Потім цей конектор з'єднується з конектором ручки газу.

Далі найголовніше: щоб ми могли включити окремо передній мотор, або задній мотор, або два мотори одночасно - потрібно знайти на контролері1 та контролері2  конектори,
які мають чотири дроти (чорний, червоний, зелений, білий).
З цих конекторів потрібно витягнути білий дріт (він являється сигнальним).
З такого ж конектора на ручці газу теж витягуємо білий дріт.
Ми отримали три білі дроти (з контролера1, контролера2 та ручки газу)
і під'єднуємо їх до перемикача таким чином, щоб в одному положенні
білий дріт ручки газу включав переднє мотор-колесо (контролер1),
в другому положенні - заднє мотор-колесо (контролер2)
і в третьому положенні - обидва мотор-колеса разом.
На мал.2 ці дроти показані сірим кольром.

Решту дротів контролера1 (чорний, червоний та зелений) конектором підключаються до дротів ручки газу таких же кольорів.
Решту дротів контролера2 (чорний, червоний та зелений) не використовуються. Їх потрібно заізолювати.
На мал.2 вони показані відповідними кольорами. 
   
Мал.1
Мал.2

Крок 2:

Підключення ручки гальм. На кожному контролері є по два конектори з двома дротами кожен. Один конектор контролера1 запаралелюємо з одним конектором контролера2
та підключаємо до однієї ручки гальм. На мал.3 це з'єднання позначене чорними стрілками. 
З другими конекторами кожного контролера робимо аналогічно. 

Також на мал.3 показані конектори обмеження швидкості.
Якщо їх замикати між собою - швидкість обмежується до 32км/год.
Якщо залишити розімкнутими - швидкість буде 40км/год.
Також можна дроти обмеження швидкості вивести на руль електровелосипеда
та включати чи виключати обмеження швидкості за допомогою кнопки (на мал.3 це не показано).



Мал.3

Крок 3:

Для того щоб підключити мотор-колеса до контролерів - беремо три кольорових дроти мотора1
(жовтий, зелений та синій) та підключаємо по кольорах до таких же дротів
з такими ж конекторами контролера1. Це силові дроти.
На моторі1 також є п'ять тонких дротів (чорний, червоний, синій, жовтий та зелений).
Вони зазвичай не вставлені в конектор для зручності проведення по велосипеді.
Їх потрібно вставити в конектор по кольорах відповідно до кольорів контролера1.
Конекторами неможливо помилитися, тому що всі конектори на контролері різні
і підходять тільки за призначенням.
Підключення мотора2 до контролера2 проводимо аналогічно.
На мал.4 силові дроти показані відповідними кольорами (жовтим, зеленим та синім),
а п'ять тонких дротів показані зеленими стрілочками.








Мал.4

Крок 4:

Щоб підключити електрокомплекти до акумулятора потрібно від контролера1 та контролера2 чорні дроти живлення запаралелити та через автомат 32А підключити до "мінуса" акумулятора
(на мал.5 показано чорними стрілками).
Автомат потрібен якщо на акумуляторі немає ключа вкл.-викл. живлення.

Червоні дроти живлення контролера1 та контролера2 також між собою запаралелюються, але перед тим на кожен з них рекомендуємо поставити 16А автомобільні запобіжники
(на мал.5 дроти показані червоними стрілками, а запобіжники жовтим кольором). 

Вибір запобіжників та автомата залежить від потужності електрокомплектів і вираховується так: потужність (W) електрокомплекта ділимо на напругу електрокомплекта (V),
наприклад 500W : 48V = 10,4A.  Але треба враховувати, що при їзді під гору мотор-колесо 48V/500W може споживати більше, ніж 10,4А. Тому ампераж вираховується з запасом. 










Мал.5
Графік роботи:
пон. - п'ятн.
10:00 - 18:00
м.Львів, вул.Городоцька 174

Власний сервіс-центр   ------  Гарантія якості   ------  Надійна доставка   ------  Швидке обслуговування
Електровелосипед з повним приводом:

редукторне мотор-колесо 36В 350В (передній привід),
безредукторне мотор-колесо 48В 750Вт (задній привід),
літієві акумулятори 36В 8Агод та 48В 10Агод